Budujesz swoją markę i zastanawiasz się, czy jako ekspert potrzebujesz własnej strony internetowej? Koniecznie zwróć uwagę na stworzenie osobistej strony internetowej. Z reguły członkowie społeczności internetowej, którzy posiadają własne strony internetowe, są otwarci na komunikację, kontakty towarzyskie i tym podobne. Ponadto, osobiste strony internetowe służą jako rodzaj wirtualnego CV dla ich właścicieli. W większości przypadków, jeśli jesteś bystry jak igła, zobaczenie strony danej osoby z łatwością powie ci nawet więcej o jej właścicielu, niż on sam miał do powiedzenia. Możesz promować swój blog w mediach społecznościowych, ale tak czy inaczej, potrzebujesz platformy, za pośrednictwem której możesz ujawnić szczegółowe informacje o sobie, swoim produkcie lub usłudze.
CELE STRONY INTERNETOWEJ DLA MARKI OSOBISTEJ
1. Opłacalne, aby pokazać potencjalnym klientom swoją wiedzę.
Marketerzy, trenerzy biznesowi, copywriterzy, fotografowie, projektanci itp. – profesjonaliści, dla których portfolio jest bardzo ważne. Jest ono wygodnie i wizualnie umieszczone na stronie internetowej, dzięki czemu wszystkie przypadki, linki, zrzuty ekranu, referencje itp. znajdują się w jednym miejscu i robią maksymalne wrażenie.
2. Zwiększone zaufanie i lojalność.
Klient widzi Twoje podejście i odpowiedzialność, ponieważ inwestujesz w to, co robisz. Nie skąpisz na autoprezentacji, co oznacza, że raczej nie skąpisz na jakości usług. To nie może pomóc, ale zadowolić osobę, która zamierza coś od ciebie kupić.
3. Przepływ klientów to nie tylko Instagram i inne sieci społecznościowe.
Możesz powiedzieć: „Po co strona internetowa, skoro jest Instagram i inne sieci społecznościowe?”. Cóż, Instagram i inne sieci społecznościowe to bardzo mocny argument za stroną internetową. Budując swój profesjonalny wizerunek w mediach społecznościowych, budujesz na pożyczonej ziemi. Najemca może cię z niej wyrzucić w mgnieniu oka. Rzekomo za naruszenie zasad społeczności. Albo władze zakażą korzystania z danej sieci społecznościowej w Twoim kraju.
4. Konkurencja w Twojej niszy.
Każdego roku na rynek wchodzą tysiące nowych profesjonalistów w Twoim zawodzie. Przez cały czas najlepszym sposobem na pozostanie widocznym na ich tle jest wyróżnienie się, wyróżnienie się. Jeśli masz stronę internetową, a Twoi konkurenci jej nie mają – +1 na Twoją korzyść.
5. Oszczędzaj czas odpowiadając na te same pytania
“Ile kosztują twoje usługi?” “Czy pracujesz z takimi i takimi motywami?” “Gdzie mogę zobaczyć twoje prace?” Jeśli ciągle otrzymujesz te same pytania w prywatnych wiadomościach, strona może pomóc Ci odpowiedzieć na nie łatwiej i szybciej. Podajesz link i gotowe.
6. Niedrogi i skuteczny sposób reklamy.
Prawidłowo skonstruowane informacje na stronie, treść i projekt pozwolą wyszukiwarkom dać stronie w wyszukiwaniu, co zwiększy liczbę klientów, a co za tym idzie, zwiększenie przychodów i zysków. Pod warunkiem, że stworzysz produkt wysokiej jakości. W istocie, strona będzie szukać swoich klientów na własną rękę.
Jak widać, posiadanie strony internetowej działa na korzyść eksperta. Jest to dodatkowy kanał przekazywania swojej wiedzy potencjalnym klientom i partnerom. Uczyń stronę internetową jednym ze swoich narzędzi pracy, a zobaczysz, jak wpłynie ona na Twoje działania.
Dodaj komentarz