Back to shit

Co powinien wiedzieć marketer internetowy

Publish: 25/05/2023
Co powinien wiedzieć marketer internetowy

co powinien wiedziec marketer internetowy

Sukces Twojej firmy w dużej mierze zależy od profesjonalizmu Twojego marketera internetowego. Pytanie brzmi, co powinien wiedzieć marketer internetowy i potrafić? 8 kluczowych umiejętności

  1. Świadomość w marketingu klasycznym

    Marketing klasyczny to baza, fundament. Wiele fundamentalnych zasad reklamy sprawdza się równie dobrze przy tworzeniu reklam drukowanych, jak i przy tworzeniu strony internetowej zgodnej z najnowszymi trendami technologicznymi i projektowymi.

  2. Znajomość SEO

    Marketer internetowy musi wiedzieć, jak pracować z semantyką. Powinien nie tylko być w stanie kategoryzować zapytania wyszukiwania, ale także analizować je na poziomie intencji kupującego.

  3. Zrozumienie reklamy kontekstowej i medialnej

    Marketer internetowy powinien co najmniej znać najpopularniejsze systemy reklamy kontekstowej i medialnej.

  4. Znajomość SMM i kierowania reklam

    Marketerzy muszą zrozumieć rolę mediów społecznościowych w utrzymywaniu lojalności klientów. Należy jednak pamiętać, że angażowanie się w SMM w 2023 roku nie oznacza po prostu rekrutowania obserwujących i publikowania agresywnych reklam między publikowaniem zdjęć kociąt.

  5. Zrozumienie zasad tworzenia stron internetowych

    Marketer internetowy nie musi być biegły w językach programowania. Powinien jednak znać podstawy html5, CSS3 i najlepiej JavaScript. Jeszcze ważniejsza jest znajomość usability. Ważna jest również umiejętność tworzenia prototypów stron, przemyślenia struktury przyszłych stron i wybrania najlepszego układu bloków.

  6. Opanowanie podstaw copywritingu

    Marketer internetowy nie musi rozpalać serc dosadnością i tworzyć słownych arcydzieł. Powinien jednak być w stanie odróżnić mocny tekst od słabego.

  7. Opanowanie podstaw projektowania

    Marketer internetowy nie musi biegle posługiwać się edytorami graficznymi. To zadanie projektanta. Powinien jednak mieć jasne pojęcie o dobrym projektowaniu. W końcu od autorów każdej reklamy oczekuje się dobrego smaku.

  8. Możliwość monitorowania skuteczności reklam

    Ponieważ marketer internetowy koordynuje pracę specjalistów niszowych, kluczowe znaczenie ma dla niego możliwość oceny ogólnej skuteczności działań reklamowych.

Dodaj komentarz

Previous article
Next article

Related news

Sztuczna Inteligencja w Polskim Marketingu: Przemiany, Wyzwania i Nadchodzące Trendy
    28/1/2024

    Sztuczna Inteligencja w Polskim Marketingu: Przemiany, Wyzwania i Nadchodzące...

    W dzisiejszym tempie zmian w świecie marketingu w Polsce, korzystanie z Sztucznej Inteligencji (SI) staje się...