Dwie główne metody marketingu internetowego to reklama kontekstowa i ukierunkowana. Różnią się jednym sposobem działania, sposobem znajdowania odbiorcy, oryginalnym i wieloma innymi parametrami. W tym materiale zastanawiasz się, jaka szkoda między reklamą targetowaną a kontekstową i którą z nich lepiej wybrać dla swojej firmy.
Rodzaje reklam w Internecie i ich definicje .
Reklama kontekstowa do promocji za pomoc reklam, które są wyświetlane podczas wyszukiwania usług zapytaniań. Algorytmy wyszukiwaniarek на zapytania tekstowego „decydują”, czy też dołączają reklamę. Wyświetlane są tylko reklamy, które przynoszą korzyści z produktów online.
Reklama ukierunkowana na wyszukiwanie reklam, które są wyświetlane jako źródło w określonym zakresie z określonymi parametrami: płeć, wiek, zainteresowania itp. Te informacje o użytkownikach są pobierane z publicznego profilu aktywności w sieciach społecznościowych. Dlatego właśnie targetowanie jest włączone na takich stronach. Sama nazwa pochodzi od angielskiego słowa “cel”.
Odróżnią się między kontekstem a targetowaniem jest metodą znajdowania odbiorców.Wyszukiwanie kontekstowe wyszukuje klientów na podstawie kontekstu ich zapytań. Targetowanie reklamy do osób o charakterystycznych cechach. Reklamy są im wyświetlane nawet bez wyszukiwania przez ich wsparcie dla promowanego produktu.
Kluczowe parametry: czym się różnią reklamy kontekstowe od targetowania
Reklama kontekstowa i targetowanie różni się pod względem umiejscowienia, sposób znajdowania i “zrozumienia” odbiorcy, współczynników i współczynników konwersji.
Umiejcowienie
Reklama kontekstowa znajduje się w wynikach wyszukiwania. Reklamy są umieszczane w pierwszych 3-4 wierszach wyników wyszukiwania, a następnie pojawiają się linki do stron bez płatnych reklam – wyniki podobne.
W ramach tych 3-4 linii toczy się „walka o miejsce pod słońcem”. – Reklama z współczynnikiem działania kliknięć lub wyświetleń wychodzi na
Retargetowanie do metod interakcji z użytkownikami, którzy są już zainteresowani Twoją ofertą, ale nie podjęli działań ukierunkowanych. Na przykład odwiedzili stronę produktu, dodali produkt do koszyka, ale nie zapłacili za zamówienie
Dzięki retargetingowi możesz wybrać użytkowników ze względu na ofertę. Na przykład podaj produkty lub zniżkę na produkt, które są interesujące.
Reklamy ukierunkowane są wyświetlane w sieciach społecznościowych, takich jak Instagram , Facebook i inne. Można zrobić to za posrednictwem biura weryfikacji tych platform lub za pomocą myTarget. Targetowanie może uwzględniać płeć, wiek, zainteresowania, aktywność i aktywność w cechach oraz inne parametry w zakresie korzystania z sieci społecznościowej. Na przykład połączenia nowych reklam budownictwa dla rodzin w wieku powyżej 40 lat, które są kierowane do domu.
Warszawa: agencje i projekty cyfrowe
Wybierz firmę, która najlepiej robi twoje doświadczenie i umiejętności. Zapoznaj się z pełnym opisem agencji reklamowej, referencjami klientów, portfolio i jej pozycją. Zamów i reklamę dla swojego projektu w pracy firmy w Warszawie. Osobisty kontakt z firmą pozwala Ci sprawdzić, czy posiada ona umiejętności, których dotyczą. Reklamę mogę dodać do każdej agencji marketingowej.
Dodaj komentarz